Kontakt

Pod marką SysMedic.pl działają dla Państwa dwie jednoosobowe firmy informatyczne:

Ogólny kontaktowy adres e-mail: info@sysmedic.pl

IMG_20131011_163731

IT-Doc
Maciej Urbaniak

Bok 11 Solutions
Wojciech Kaczmarek

tel. 600 469 323
(08:00 – 16:00)

tel. 71 710 4818
tel. 504 428 204
(09:00 – 20:00)

maciej@sysmedic.pl

wojciech@sysmedic.pl

skype: it-doc_urbaniak

skype: corleth

GG: 844680

ul. Jerzego Bajana 69/15

54-129 Wrocław

ul. Siostrzana 7

53-029 Wrocław

Preferowane godziny pracy
09:00 – 16:00elastyczne zależnie od przebiegu realizacji zleceń
np. 09:00 – 17:00, 10:00 – 18:00, 19:00 – 22:00
w umówionych wcześniej przypadkach możliwe również weekendy
Preferowana forma pomocy informatycznej
dojazdowa lub zdalnazdalna w pierwszym kontakcie, dojazdowa w uzasadnionych przypadkach czy po zakończeniu dyżuru zdalnego w godzinach po 12:00
Preferowany rodzaj zleceń
  • typowe problemy informatyczne możliwe do rozwiązania na miejscu w siedzibie klienta oraz problemy możliwe do usunięcia zdalnie,
  • zarządzanie serwerami i sieciami,
  • wdrożenia rozwiązań informatycznych i oprogramowania
  • typowe problemy informatyczne możliwe do usunięcia zdalnie, w uzasadnionych technicznie okolicznościach problemy możliwe do usunięcia wyjazdowo,
  • działania konfiguracyjne i wdrożeniowe, realizowane w formie wyjazdowej w godzinach popołudniowo – wieczornych
  • zarządzanie serwerami i sieciami,
  • wdrożenia rozwiązań informatycznych i oprogramowania
Specjalności w pracy z klientami
  • rozwiąże problem informatyczny skutecznie bez zbędnych pytań,
  • wytłumaczy zagadnienie krótko i zwięźle,
  • przedstawi zagadnienie syntetycznie, pomijając niuanse informatyczne,
  • konkretnie odpowie na pytania ogólne,
  • odwiedzi klienta w godzinach porannych.
  • rozłoży nawet bardzo złożony problem informatyczny na czynniki pierwsze i skutecznie go rozwiąże,
  • wytłumaczy zagadnienie dokładnie,
  • odpowie na szczegółowe pytania,
  • nauczy, podzieli się wiedzą i przeszkoli,
  • przygotuje dokumentację czy raport dla klienta,
  • powalczy z problemem popołudniu, wieczorem czy nawet do późnych godzin nocnych jeśli jest taka potrzeba.
Preferowany obszar działania
  • dojazdowo obszar miasta Wrocławia oraz miejscowości znajdujące się w promieniu ok. 40 km od miasta Wrocławia,
  • zdalnie obszar całej Polski
  • zdalnie obszar całej Polski oraz klienci spoza granic Polski – język polski i angielski,
  • dojazdowo w razie możliwości czasowych i konieczności obszar miasta Wrocławia oraz miejscowości znajdujące się w promieniu ok. 40 km od miasta Wrocławia

Na poniższej mapie prezentujemy siedziby firm, działających w ramach marki SysMedic.pl. Przypominamy że odległość w ramach granic miasta Wrocławia nie odgrywa roli w zakresie kosztu usługi gdyż nie wliczamy kosztu dojazdu do ceny usługi ani też nie ukrywamy go w tej cenie.

Prezentujemy powyżej dwa kontaktowe numery telefonów. Prosimy o kontakt z wybraną osobą pod jej numerem telefonu, w przypadku jego zajętości (np. rozmowa z innym klientem) lub niedostępności, prosimy o kontakt z drugą osobą.

Preferowane godziny kontaktu telefonicznego wskazują porę dnia, w których zapewniamy najwyższą naszą dostępność pod wskazanymi numerami telefonu i krótki czas reakcji. Nie wyklucza to możliwości kontaktu w innych godzinach, jednakże nie gwarantujemy wówczas pełnej dostępności telefonicznej.

[:en]Pod marką SysMedic.pl działają dla Państwa dwie jednoosobowe firmy informatyczne:

Ogólny kontaktowy adres e-mail: info@sysmedic.pl

IMG_20131011_163731

IT-Doc
Maciej Urbaniak

Bok 11 Solutions
Wojciech Kaczmarek

tel. 600 469 323

tel. 504 428 204

maciej@sysmedic.pl

wojciech@sysmedic.pl

skype: it-doc_urbaniak

skype: corleth

GG: 844680

ul. Jerzego Bajana 69/15

54-129 Wrocław

ul. Siostrzana 7/5

53-029 Wrocław

Preferowane godziny pracy
09:00 – 16:00elastyczne zależnie od przebiegu realizacji zleceń
np. 09:00 – 17:00, 10:00 – 18:00, 19:00 – 22:00
w umówionych wcześniej przypadkach możliwe również weekendy
Preferowana forma pomocy informatycznej
dojazdowa lub zdalnazdalna, dojazdowa w uzasadnionych przypadkach
Preferowany rodzaj zleceń
  • typowe problemy informatyczne możliwe do rozwiązania na miejscu w siedzibie klienta oraz problemy możliwe do usunięcia zdalnie,
  • zarządzanie serwerami i sieciami,
  • wdrożenia rozwiązań informatycznych i oprogramowania
  • typowe problemy informatyczne możliwe do usunięcia zdalnie,
  • zarządzanie serwerami i sieciami,
  • wdrożenia rozwiązań informatycznych i oprogramowania
Specjalności w pracy z klientami
  • rozwiąże problem informatyczny skutecznie bez zbędnych pytań,
  • wytłumaczy zagadnienie krótko i zwięźle,
  • przedstawi zagadnienie syntetycznie, pomijając niuanse informatyczne,
  • konkretnie odpowie na pytania ogólne,
  • odwiedzi klienta w godzinach porannych.
  • rozłoży nawet bardzo złożony problem informatyczny na czynniki pierwsze i skutecznie go rozwiąże,
  • wytłumaczy zagadnienie dokładnie,
  • odpowie na szczegółowe pytania,
  • nauczy, podzieli się wiedzą i przeszkoli,
  • przygotuje dokumentację czy raport dla klienta,
  • powalczy z problemem nawet do późnych godzin nocnych jeśli jest taka potrzeba.
Preferowany obszar działania
  • dojazdowo obszar miasta Wrocławia oraz miejscowości znajdujące się w promieniu ok. 40 km od miasta Wrocławia,
  • zdalnie obszar całej Polski
  • zdalnie obszar całej Polski oraz klienci spoza granic Polski – język polski i angielski,
  • dojazdowo w razie możliwości czasowych i konieczności obszar miasta Wrocławia oraz miejscowości znajdujące się w promieniu ok. 40 km od miasta Wrocławia

Na poniższej mapie prezentujemy siedziby firm, działających w ramach marki SysMedic.pl. Przypominamy że odległość w ramach granic miasta Wrocławia nie odgrywa roli w zakresie kosztu usługi gdyż nie wliczamy kosztu dojazdu do ceny usługi ani też nie ukrywamy go w tej cenie.

Prezentujemy powyżej dwa kontaktowe numery telefonów. Prosimy o kontakt z wybraną osobą pod jej numerem telefonu, w przypadku jego zajętości (np. rozmowa z innym klientem) lub niedostępności, prosimy o kontakt z drugą osobą.

Preferowane godziny kontaktu telefonicznego wskazują porę dnia, w których zapewniamy najwyższą naszą dostępność pod wskazanymi numerami telefonu i krótki czas reakcji. Nie wyklucza to możliwości kontaktu w innych godzinach, jednakże nie gwarantujemy wówczas pełnej dostępności telefonicznej.