Dlaczego nie posiadacie punktu serwisowego, warsztatu czy punktu odbioru sprzętu? Wszyscy znani mi serwisanci mają taki punkt.
Przede wszystkim nie do końca jesteśmy typowymi serwisantami komputerów. Nasza wiedza nie kończy się na naprawieniu nie działającego komputera jako pojedynczego urządzenia – na analogicznej zasadzie jak naprawia się pralkę, zmywarkę czy np. telewizor. Mamy szerokie umiejętności i doświadczenie informatyczne, wykraczające znacznie poza zakres typowego serwisu komputerowego.
Jako dwuosobowy zespół profesjonalnych informatyków świadczymy cały wachlarz usług, począwszy od zleceń drobnych aż po regularny outsourcing IT dla firm i korporacji. Opiekujemy się systemami komputerowi naszych klientów, zapewniamy im bezpieczeństwo. Nasz wypracowany przez lata system organizacji pozwala na taki profil działalności, jednakże wyklucza to z przyczyn organizacyjnych funkcjonowanie takiego typowego punktu serwisowego.
Poza tym wielu problemów informatycznych, które rozwiązujemy u klientów, nie można rozwiązać poza siedzibą klienta i jego siecią komputerową – zwłaszcza problemy z łącznością sieciową, dostępem do Internetu czy drukarki sieciowej. Takie problemy zwalcza się skutecznie jedynie z poziomu sieci komputerowej klienta.
Dodatkowo funkcjonowanie punktu serwisowego to przecież koszt lokalu i powiązane – zamawiając naszą usługę nie ponosicie Państwo takiego kosztu w cenie usługi – płacicie jedynie za naszą wykonaną pracę.