„Czy dzisiaj Wasi konsultanci na infolinii zrobili sobie wolne w godzinach pracy? Próbuję się dodzwonić ale ciągle jest zajęte albo nikt nie odpowiada…”
Nie posiadamy ani prawdziwej infolinii, ani konsultantów na niej zatrudnionych 🙂
Imienne numery telefonów, podane na stronie www, w mediach społecznościowych oraz na innych materiałach reklamowych to nasze osobiste numery telefonów komórkowych, pod którymi można skontaktować się z nami – bezpośrednimi wykonawcami usług. Nie mamy żadnego call center czy sekretariatu, który przyjmuje zgłoszenia i przekazuje je nam do realizacji.
Wyjątek stanowi numer 574 521 600 który trochę próbuje odwzorować działanie prawdziwej infolinii – jednak prawdziwą infolinią nie jest. Ten numer komórkowy znajduje się fizycznie u jednego z nas ale jest skonfigurowany tak aby w razie jego niedostępności czy braku reakcji na połączenie, przekierowywać połączenie od klienta do drugiego z nas – co zwiększa szansę na dodzwonienie się – ale również nie gwarantuje tego w 200%.
W związku z tym może się sporadycznie zdarzyć, że klient, dzwoniący pod jeden z numerów osobistych, trafia akurat na moment, gdy pod tym numerem prowadzona jest rozmowa telefoniczna, związana np. z pomocą dla innego klienta. Może się również zdarzyć że dana osoba po prostu w danej chwili nie może odebrać telefonu bo nie pozwala na to sytuacja, w której się znajduje (np. spotkanie z klientem, wyjście do toalety itp.). Co w tej sytuacji zrobić?
Przede wszystkim jesteśmy otwarci na kontakt naszych klientów z nami w dowolnej formie. Tak więc jeśli próba kontaktu telefonicznego z wybraną osobą chwilowo się nie powiodła, można:
- poczekać chwilę i po jakimś czasie zadzwonić ponownie – być może to krótka rozmowa, która za chwilę się zakończy. Można czas oczekiwania poświęcić na poukładanie sobie w głowie wszystkich informacji, które mogą nam pomóc rozwiązać wskazany problem informatyczny – na pewno zapytamy o szczegóły problemu, okoliczności wystąpienia itp.
- skontaktować się z drugą osobą z naszego zespołu – staramy się być zamienni jeśli chodzi o pomoc klientom,
- napisać do nas SMSa z opisem problemu i prośbą o kontakt czy wysłać MMSa ze zdjęciem problemu (np. komunikatu o błędzie) – na pewno oddzwonimy i pomożemy,
- skontaktować się z nami za pomocą dowolnego, używanego przez nas komunikatora internetowego (Skype, czat Google czy czat z Facebooka),
- napisać do nas maila, chociażby skrótowo opisując swój problem.
Należy pamiętać że jesteśmy pozytywnie nastawieni na wszelki kontakt z klientem aby udzielić pomocy informatycznej. Jednak ponieważ jest nas tylko dwóch, działamy rzetelnie, ceny mamy wg nas rozsądne, jest duży popyt na nasze usługi, więc trudno jest całkowicie uniknąć sytuacji zajętości podanych telefonów kontaktowych. Wiemy jednak z doświadczenia że różne formy kontaktu z nami dają w wyniku równie profesjonalne i skuteczne efekty naszych działań.