Uzyskaj Szybką Pomoc Zdalną IT

Rozwiązanie problemów bez wychodzenia z biura lub domu

Kluczem do rozwiązania większości problemów informatycznych jest obejrzenie przez informatyka problemu informatycznego na ekranie komputera oraz wprowadzenie odpowiednich zmian za pomocą myszki i klawiatury w celu rozwiązania tego problemu. Ponieważ w dobie szybkiego Internetu istnieje przynajmniej kilka rozwiązań, aby móc oglądać zdalnie ekran innego komputera czy sterować jego myszką i klawiaturą poprzez Internet, staje się możliwe świadczenie pomocy informatycznej zdalnie.

Pomagamy zdalnie naszym klientom codziennie za pomocą znanego i renomowanego oprogramowania do pomocy zdalnej i zdalnej prezentacji – TeamViewer.

3 Proste Kroki do Uzyskania Wsparcia:

1. Skontaktuj się

Ważne! Zawsze zacznij od telefonu, maila lub komunikatora. Uprzedź nas o zamiarze uzyskania pomocy zdalnej.

2. Pobierz i Uruchom

Pobierz i uruchom moduł do szybkiej pomocy zdalnej TeamViewer. Program jest dostępny na Windows, Mac i Linux.

3. Podaj Dane

Podaj wybranemu informatykowi SysMedic.pl unikalne ID oraz Hasło, które pokaże program TeamViewer.

Nasz Zespół – Gotowy do Połączenia!

Kliknij w odpowiedni przycisk, aby pobrać moduł przypisany do specjalisty. Możesz w ten sposób "zapisać się" na sesję do kolejki zgłoszeń.

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Systems Architect & Engineer

Pobierz TeamViewer
Maciej Urbaniak

Maciej Urbaniak

Systems Architect & Engineer

Pobierz TeamViewer
Pobierz uniwersalny moduł do szybkiej pomocy (TeamViewer QuickSupport)

Jeśli masz Maca lub Linuksa, skontaktuj się z nami – program TeamViewer jest dostępny również na te platformy.

Dlaczego Pomoc Zdalna jest Najlepszym Wyborem?

Superszybkość

W większości przypadków uzyskanie pomocy jest możliwe praktycznie od razu w ciągu paru minut, nie musisz czekać na dojazd.

Oszczędność

Pomoc zdalna jest tańsza niż świadczona w tradycyjnej formie z dojazdem na miejsce do klienta.

Bez Granic

Możemy pomagać skutecznie tam, gdzie trudno o informatyka, nawet gdy jesteś na zagranicznym wyjeździe służbowym.

Komfort i Prywatność

Nie wymaga wizyty informatyka w domu, co jest niekomfortowe w przypadku choroby czy "bałaganu".

Pamiętaj, że stosowane przez nas rozwiązanie jest bezpieczne, legalne, a cały proces odbywa się wyłącznie za Twoją wiedzą i zgodą.

Pomoc Zdalna vs. Wizyta na Miejscu

Poniżej znajdziesz przykłady problemów, które niemal na pewno rozwiążemy zdalnie, oraz te, które raczej wymagają wizyty informatyka na miejscu.

Rozwiążemy Zdalnie
Wymagana Wizyta (On-site)
Infekcja przeglądarki, problem ze spamem/pocztą Brak dostępu do internetu, awaria sieci
Mała infekcja wirusowa / usuwanie adware Konfiguracja fizyczna nowego routera/switcha
Problem z konkretnym oprogramowaniem (np. Ramzes) Komputer się nie włącza (awaria sprzętowa)
Problem ze sterownikiem urządzenia Wymiana dysku, pamięci RAM lub innego podzespołu
Problemy z wydajnością komputera (spowolnienia) Duża, rozległa infekcja wirusowa wymagająca reinstalacji

Zawsze możesz do nas zadzwonić – pomożemy Ci ocenić, który typ pomocy będzie najlepszy.