Uzyskaj Szybką Pomoc Zdalną IT
Rozwiązanie problemów bez wychodzenia z biura lub domu
Kluczem do rozwiązania większości problemów informatycznych jest obejrzenie przez informatyka problemu informatycznego na ekranie komputera oraz wprowadzenie odpowiednich zmian za pomocą myszki i klawiatury w celu rozwiązania tego problemu. Ponieważ w dobie szybkiego Internetu istnieje przynajmniej kilka rozwiązań, aby móc oglądać zdalnie ekran innego komputera czy sterować jego myszką i klawiaturą poprzez Internet, staje się możliwe świadczenie pomocy informatycznej zdalnie.
Pomagamy zdalnie naszym klientom codziennie za pomocą znanego i renomowanego oprogramowania do pomocy zdalnej i zdalnej prezentacji – TeamViewer.
3 Proste Kroki do Uzyskania Wsparcia:
1. Skontaktuj się
Ważne! Zawsze zacznij od telefonu, maila lub komunikatora. Uprzedź nas o zamiarze uzyskania pomocy zdalnej.
2. Pobierz i Uruchom
Pobierz i uruchom moduł do szybkiej pomocy zdalnej TeamViewer. Program jest dostępny na Windows, Mac i Linux.
3. Podaj Dane
Podaj wybranemu informatykowi SysMedic.pl unikalne ID oraz Hasło, które pokaże program TeamViewer.
Nasz Zespół – Gotowy do Połączenia!
Kliknij w odpowiedni przycisk, aby pobrać moduł przypisany do specjalisty. Możesz w ten sposób "zapisać się" na sesję do kolejki zgłoszeń.
Wojciech Kaczmarek
Systems Architect & Engineer
Jeśli masz Maca lub Linuksa, skontaktuj się z nami – program TeamViewer jest dostępny również na te platformy.
Dlaczego Pomoc Zdalna jest Najlepszym Wyborem?
Superszybkość
W większości przypadków uzyskanie pomocy jest możliwe praktycznie od razu w ciągu paru minut, nie musisz czekać na dojazd.
Oszczędność
Pomoc zdalna jest tańsza niż świadczona w tradycyjnej formie z dojazdem na miejsce do klienta.
Bez Granic
Możemy pomagać skutecznie tam, gdzie trudno o informatyka, nawet gdy jesteś na zagranicznym wyjeździe służbowym.
Komfort i Prywatność
Nie wymaga wizyty informatyka w domu, co jest niekomfortowe w przypadku choroby czy "bałaganu".
Pamiętaj, że stosowane przez nas rozwiązanie jest bezpieczne, legalne, a cały proces odbywa się wyłącznie za Twoją wiedzą i zgodą.
Pomoc Zdalna vs. Wizyta na Miejscu
Poniżej znajdziesz przykłady problemów, które niemal na pewno rozwiążemy zdalnie, oraz te, które raczej wymagają wizyty informatyka na miejscu.
|
Rozwiążemy Zdalnie
|
Wymagana Wizyta (On-site)
|
|---|---|
| Infekcja przeglądarki, problem ze spamem/pocztą | Brak dostępu do internetu, awaria sieci |
| Mała infekcja wirusowa / usuwanie adware | Konfiguracja fizyczna nowego routera/switcha |
| Problem z konkretnym oprogramowaniem (np. Ramzes) | Komputer się nie włącza (awaria sprzętowa) |
| Problem ze sterownikiem urządzenia | Wymiana dysku, pamięci RAM lub innego podzespołu |
| Problemy z wydajnością komputera (spowolnienia) | Duża, rozległa infekcja wirusowa wymagająca reinstalacji |
Zawsze możesz do nas zadzwonić – pomożemy Ci ocenić, który typ pomocy będzie najlepszy.